پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان

جواب

1390/4/22 7:38
نویسنده : فاطمه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم بگم جواب ازمايشم مثل هميشه منفي بودniniweblog.comولي نه ديگه......ايندفعه مثل ماه هاي قبل

نيستniniweblog.comايندفعه ديگه ناراحت نمي شم.......خوشي رو عشق است....niniweblog.com

ديگه اين ماه نمي خوام بهش فكر كنم .......هرچه بادا بادniniweblog.com التماس دعا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریا
2 مرداد 90 22:53
خدایا برسان روزی را که پیام بزرگ زمین این باشد : مهـــــــــــــــــــــــدی آمــــــــــــــــــــد
مامان پریا
2 مرداد 90 22:53
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مامان باران
10 مرداد 90 14:25
لیلی گفت: کاش مادر می شدم مجنون بچه اش را بغل می کرد. خدا گفت:مادری بهانه ی عشق است بهانه ی سوختن .تو بی بهانه عاشقی تو بی بهانه می سوزی. سلام فاطمه جان دعای معراج پیامبر رو همیشه با خودت داشته باش واگه میتونی هر روز بخونش.با افتخار لینکتون می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد