پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان

آزمايش....

1390/4/20 12:54
نویسنده : فاطمه
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.....خوبي ماماني؟ امروز رفتم آزمايش   گفتم شايد فرجي شده باشه و شما تشريف

آورده باشين....خاله مليحه گفت جوابش عصر اماده ميشه.....(خاله مليحه ،دختر خاله منه وتوي

آزمايشگاه كار ميكنه)رفتم چون فردا مي خوام موهامو رنگ كنم گفتم نكنه باشي وبرات ضرر داشته باشه...البته كه مي دونم نيستي .......

راستي امروز تولد ابجي نرگس هستش كه ميشه ميشه خاله ني ني من.....عصر تولدشه....اينجاهم

مي خوام براش تولدت بگيرم  

 اينم هديه من به ابجي جونم.. 

 

تولد سالگيت مبارك گلم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دانيال
21 تیر 90 8:35
سلام سلام دوس جوني يه سري به سايت من بزن كلي برات پيغام گذاشتم
مامان پریا
29 تیر 90 20:45
منم یه مدتی مثل شما بودم بعد از هر بار تست گریه می کردم ولی بعدها فهمیدم که همین روحیه باعث می شد باردار نشم
ثمين
12 شهریور 90 22:01
سلاااااااااااااااام! من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.
s
15 شهریور 90 16:57
منم مثل تو 5 ماهه منتظرم . این ماه 20 روز عقب انداختم . یعنی میشه؟
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 8:24
سلام عزیزم انشاالله مسافر کوچولوت همین روزا بیاد برات دعا می کنم گلم
عارفه
22 دی 90 12:29
انتظار شیرینیه
سمیرا
11 اسفند 90 23:14
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد