پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان

عيد مبارك

1390/4/23 7:44
نویسنده : فاطمه
272 بازدید
اشتراک گذاری


ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد / بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور / سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد / مهدی به میان شیعه برمی گردد

 

اللهم عجل لوليك الفرج

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دانيال
28 تیر 90 10:36
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال





سلام گلم بهت رای دادم..........منم خوشحال میشم لینکتون کنم
مامان پریا
29 تیر 90 20:46
خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید کد من 58 آدرس وبلاگم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com ازتون خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد