پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نفس مامان

سلام عسلم

1391/4/21 13:48
نویسنده : فاطمه
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند روز باهم مشهد بودیم خیلی خوش

گذشت......واسه خوشملم کلی خرید کردم............راستی رفتم سونو دکتر گفت به احتمال خیلی زیاد

دخملههههههههههههههه............پاهاتو باز نکردی..........از روی اندامت گفت...............خیلی دوست

دارم آیناز من.................دیگه حسابی بزرگ شدی انشالله این 17 هفته باقی رو هم به سلامتی بگذرونی

و بیای تو بغل خودم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nafasemaman
24 تیر 91 11:37
ishala be salamati fateme joon toro khoda vase maham doa kon
سپیده (نام مستعار) - نی نی سایت
1 مرداد 91 11:31
سلام فاطمه جون مبارکه عزیزم خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم حامله ای بی معرفت یک خبر از من نمیگیری ولی من همیشه به یادت بودم



سلام عزیز دلم باور کن دلم برات تنگ شده هر روز میام سایت ببینم نمی خوای از خودت رونمایی کنی؟کی میای؟
عاطی مامان سارا
14 مرداد 91 18:59
سلام فاطمه جون
خیلی خیلی بهت تبریک میگم ایشالا به سلامتی نینی گلت به دنیا بیاد اطمینان دارم که مامان خوبی میشی براش


ممنون عزیز دلم کم پیدایی؟دخمل نازت خوبه؟خیلی دلم برات تنگ شده بهمون سر بزن...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد