پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان

بالاخرههههههههههههه

1390/12/11 8:14
نویسنده : فاطمه
292 بازدید
اشتراک گذاری

خوب فکر کنم نی نی ماهم مارو قابل دونسته بعد دوسال ناز کردن تشریف بیارهههههههههههه

 

باورم نمیشه ای خدا........................شکرت..........................شکرت......شکرت.........

 

خدا کنه مامانی سالم باشی.............دوستای گلم ازم مثبت شده برام دعا کنید سالم باشه

 

خدایا..دامن همه دوستامو سبز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم -----------♥
12 اسفند 90 20:42
سلام عزیز دلم پس از غیبت طولانی با این خبر خیلی خوشحالم کردی مبارکه عزیز دلم ماشاالله ماشاالله،انشاالله سالم بدنیا بیاد و قدمش خیر باشه عزیزم قبلا تاج سر بودی حالام که دیگه مامان الناز تاج سر
لیلا
13 اسفند 90 2:42
سلام....داشتم تو نی نی سایت قسمت چه سالی ازدواج کردید رو میخوندم ،مال شمارو دیدم...اومدم وبلاگت دیدم نی نی دار شدی....مبارکت باشه وووخدا برات حفظش کنه
nafasemaman
15 اسفند 90 14:36
مباررررررررررررررررررررررررررررررررکه خیلی خوشحال شدم ایشالاه به سلامتی .... واسه منم دعا کن ممنون
samira elhami
16 اسفند 90 9:42
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم انشالله هر دوتاتون سالم و سلامت باشین التماس دعا
گلناز مامان شایلین
16 اسفند 90 23:39
واااااااااااااااااااااااااااای آیناز اگه بدونی امشب وقتی وبلاگ رو باز کردم و فهمیدم بارداری چقدر خوشحال شدم من همیشه به یادت بودم و برات دعا میکردم از صمیم قلب بهت تبریک میگم خیلی خیلی خوشحالم ان شالا... یک نینی سالم و ناز بدنیا بیاری
مامان ریحانه
22 اسفند 90 1:54
سلا عزیزم صمیمانه بهت تبریک می گم فقط حسابی باید مراقب خودت باشی مخصوصا سه ماهه اول خیلی باید استراحت کنی امیدوارم نی نی کوچولو هم حالش خوب باشه
منصوره
22 اسفند 90 16:22
فاطمه جون خیلی خوشحالم مامان شدی واسه منم دعا کن
سوده
24 اسفند 90 18:51
سلام دوست عزیزم بهت تبریک میگم الهی سالم بدنیا بیاریش
پرشین
27 اسفند 90 0:03
سلام. اولین باره وبلاگتونو میبینم . خیلی واسم جالب بود تا حالا این نوعشو ندیده بودم که مامان واسه بچش بنویسه. خیلی احساسه قشنگیه. ایشلاه که بسلامتی بدنیا میاد
مامان باران
11 فروردین 91 15:32
سلام از این خبری که دادید خیلی خوشحال شدم.تولد داریم تشریف بیارید به وبمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد