پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان

سلامممممممممممممم

1390/10/21 11:43
نویسنده : فاطمه
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامان خوبیدلم برات یه ذره شده عسلممممممممم

مامانی همچنان در انتظاره.........راستی خوشملم مامانی سفره حضرت عباس نذر کرده می خواد روز اربعین برات پهن کنه......کوسولوی مامان زود بیا .................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غزال
21 دی 90 11:55
به امید خدا نی نی ناز و گلت زود زود میاد تو دلت... من که مطمئنم انشاالله زود زود خدای مهربون یه فرشته اسمونی بحق ابروی ابوالفضل بهت میده. الهی آمین. التماس دعا





ممنون گلم
nafasemaman
22 دی 90 12:32
انشاالله به حق این ماه حاجت روا شی عزیزم
گلناز نی نی سایت
22 دی 90 20:47
آیناز جونم از ته دلم باور کن از ته دلم دعا کردم خدا یک فرشته کوچولو زودتر بزاره توی دلت توکلت به خدا باشه و هیچ وقت نا امید نشو
مامان یاس
28 دی 90 22:33
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
نبات کوچولو
8 بهمن 90 21:00
*داستان های تصویری *قصه های زیبای کودکانه *شعر هایی با تصاویری زیبا *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه *آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو *مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور --- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! --- > به نبات کوچولو سر بزنید < منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید نباتی
دنیا
20 بهمن 90 11:16
وبلاگ قشنگی داری عزیزم. ایشالله بزودی خاطرات بارداریتو توش بنویسی. یکم صبور باش گلم کار خدا بی حکمت نیست منم خیلی منتظر بودم تا الان که دارم مامان میشم اگه به ما سر بزنی خوشحال میشیم
يك دوست
15 فروردین 91 22:39
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد