پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان

روز به خيررررررررررررررررر.......يه خبر

1390/6/29 10:52
نویسنده : فاطمه
281 بازدید
اشتراک گذاری

Tuesday Comments and Scraps

 

سلام عزيز دل مامان خوبي؟ فردا تولد باباييه .......مي خوام واسش جشن بگيرم اومدم بهت خبر بدم تو

هم به بابايي گلت تبريك بگي........من عاشق بابايي هستم زودتر بيا تا خوشحالش كنم

 



Belated Birthday Scraps and Graphics

كادوي ني ني گلم به بابايي...........   

 

تولد30 سالگيت مبارك گلم  

      

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamani
29 شهریور 90 11:06
salam ishallah zodi khoda damaneton ro sabz kone...eltemas doa ...ba arezoye behtarinha
مریم
29 شهریور 90 11:14
سلام فاطمه جونم: خوبی؟؟؟ تولد همسرتون مبارک ایشالا پای هم پیر شینX
مامان آرین
29 شهریور 90 12:08
مبارک باشه و ایشالا بهتون خوش بگذره
مامان ایلیا
29 شهریور 90 14:01
تبریک میگم امیدوارم سالهای سال با عشق کنار هم زندگی خوبی داشته باشید
نگين
30 شهریور 90 16:38
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
nafasemaman
2 مهر 90 13:05
سلام /// مبارک باشه ایشالاه به پای هم پیر بشید
خاله جون
3 مهر 90 16:27
سلام اتفاقی با وبتون اشنا شدم با تبادل لینک موافقید به ما هم سری بزنید
samira
5 مهر 90 8:06
سلام فاطمه جون.اصلا فکر نمی کردم اینقدر منتظر بچه باشی!چون زیاد در موردش چیزی نگفته بودی.انشاالله که یه بچه ی سالم داشته باشی.فقط ناامید نشو.این امید هست که حیات می بخشه.حضرت علی(ع):"بزرگترین گناه ناامیدی است" دلم تنگ شده اینجا دلگیره
مریم
6 مهر 90 21:35
سلام سریم به ما بزن جیگمر گناه داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد