پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان

حالم بده ماماني

1390/6/23 9:55
نویسنده : فاطمه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي؟ خوب الهي شكر............ولي من خوب نيستم ماماني  معدم به

شدت درد مي كنه  فكر كنم مربوط به داروهام باشه...........قربونت برم نزار ماماني اينقدر غصه بخوره واينقدر

درد بكشه زود بيا دلم واسه بغل كردنت لك زده......البته كه داشتن تو ارزش تحمل اين دردها رو داره .........فرشته كوچولوي من بيا عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سرور
23 شهریور 90 11:57
سلام عزیزم . من دیشب سه تا بیبی چک گذاشتم بالاخره دوتا خط شد . امروز صبح هم رفتم آزمایش . خدا کنه مثبت باشه
نگين
24 شهریور 90 10:06
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .
nafasemaman
24 شهریور 90 20:12
ایشالاه که نینی جون زود تر میاد و مامانش رو انقدر ناراحت نمیکنه
مریم
26 شهریور 90 9:51
سلام مامان گل... حالتون خوبه راستش می خواستم بگم می شه لینکم کنین ؟؟؟
مریم
27 شهریور 90 10:49
سلام مامان گل.... خوبین..... ممنون که لینکم کردین....... امیدوارم همیشه شادو سرحال باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد