پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

نفس مامان

باز......

1390/4/14 10:17
نویسنده : فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام...........

ديروز بي بي چك گذاشتم..............بازهم منفي ديگه خسته شدم خدايا پس

 

 كي اين انتظار سر مياد 

  كي ميشه برم سونوگرافي و دستاي كوچيكشو ببينم

 

..............خدايا كمكم كن.........من كه جز تو كسيو ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریناز
14 تیر 90 10:35
عزیزم تا زمانی که بی خیال نشی مامان نمیشی.بزن به رگ بی خیالی.واقعا به خدا توکل داشته باش.اگه توکل کنی و بدونی صلاح کارت دست اونه هر ماه نمیشینی غصه بخوری.با همسرت برین بگردین و بدون فکر نی نی رابطه داشته باشین.برات مهم نباشه این ماه یا چند ماه دیگه.به خدا اعتماد کن راستی آیناز کیه؟؟
فاطمه
14 تیر 90 10:54
سلام ممنون عزيزم كه نظر دادي........ايناز اسميه كه خيلي دوست دارم ولي در حسرتش موندم
دانيال
14 تیر 90 12:32
سلام عزيزم چرا اينقدر غصه مي خوري تمام اين دل تنگيهات تموم مي شه مگه چند سالته ؟ به نظر من اگه بري پيش يه خانم دكتر زن متخصص زايمان و يا حتي با يه كسي درد دل كني مثلا يه مشاور خانم خيلي خيلي بهتره دوست دارم آمنه
فاطمه
14 تیر 90 12:54
ممنون امنه جونم دوستت دارم
نی نی توپولی
14 تیر 90 17:37
فرا رسيدن سه روز بزرگ و مقدس، 3و 4 و 5 شعبان، ميلاد بزرگ سالار شهيدان، حسين فاطمه؛ علمدار كربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زين‏العابدين بر همه عاشقان مبارك باد.
نی نی توپولی
14 تیر 90 17:37
خدا در همین نزدیکیست...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد