پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
پریسانپریسان، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان

دلم گرفته...........

1390/4/12 10:20
نویسنده : فاطمه
461 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز خيلي دلم گرفته....................

نمي دونم چرا هر كاري مي كنم به در بسته مي خورم......آخه مگه من دل ندارم....چيز

 

زيادي كه نمي خوام .حقم رو از اين زندگي مي خوام...........نمي دونم شايد قسمت نيست.......هروقت

 

ماماني رو مي بينم كه با بچش بازي مي كنه نميدونيد چه حالي مي شم........فكر مي كنم تا بچه دار نشم زن

 

نيستم... منم دلم يه شاهزاده كوچولوي خوشگل مي خواد

 

خدايا به حق اين ماه عزيزت .....اين بار نااميدم نكن.................خانما ازتون مي خوام واسم دعا كنيد اخه

 

شايد رفتم ازمايش.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
12 تیر 90 10:44
سلام فاطمه جان. خانمی خوش به حال نی نی شما که هنوز نیومده اینهمه طرفدار داره. عزیزم هنوز سنی نداری که اینقدر در مورد نی نی دار شدن استرس داری. ایشالا خدا یه خوشگلشو بهت میده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس مامان می باشد